Reklamačný formulár - Davorin.sk

Podanie - ohlásenie zákazníckej požiadavky k uplatneniu reklamácie. Uplatnenie reklamácie je v rámci zákonnej 24 mesačnej lehoty.

Vážení zákazník,

ak sa na Vašom výrobku vyskytla závada, ktorá bráni v jeho ďalšom používaní, v tejto zóne je pripravený kontaktný formulár pre ohlásenie reklamácie - ZÁKAZNÍCKA ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA.

Zaslanie tohto elektronického formulára pre ohlásenie Záručnej reklamácie nie je povinným krokom kupujúceho, avšak nahrádza jeho papierovú verziu a urýchľuje celý proces vybavovania Vašej reklamácie. 

Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamačného protokolu predávajúcim a splnením všetkých podmienok k začatiu reklamačného konania (Reklamačný poriadok – odsek 5, bod 2) a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu, alebo písomného oznámenia o odoslaný tovaru alebo pripravenosti tovaru k opätovnému osobnému prevzatiu po jeho oprave.

V lehote do 24 hodín od obdržania reklamačného protokolu potvrdíme na zadanú emailovú adresu prijatie Vášho ohlásenia. Nefunkčný/pokazený výrobok odošlite na našu adresu až po vyzvaní!

Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Odporúčame zaslaný tovar poistiť.

Odstúpenie od zmluvy

Polia označené sú povinné

Ak žiadate prevod na účet - vyplnte číslo účtu a kód banky.
Ak chcete vrátiť niektoré tovary z objednávky - do tohto poľa napíšte kód tovaru z faktúry a počet kusov zaslaných na vrátenie.
captcha